Bláboly

Darčeky prišli!

júla 05, 2014 Rea 2 Comments

Ahojte a kochajte sa! = D


Je mi cťou predstaviť vám moje zvyšné darčeky za skúšky a tiež vám s hrdosťou oznamujem, že som totálne na mizine.
A je mi to jedno.
Lebo stále nedokážem z ruky pustiť Ritmatika. 
Tá obálka je na dotyk úplne super a vo vnútri sú samé obrázky a dokonca tá kniha má aj svoju vlastnú záložku, kedy naposledy ste čítali knihu, ktorá mala vlastnú záložku? Ja si už ani nedokážem spomenúť a tá vôňa a...

Musím sa zhlboka nadýchnuť, lebo to moje srdce asi nezvládne.

Stručne. Mega-totál-špica-super sa na tú knihu teším a štve ma, že nemám na čítanie toľko času, koľko by som chcela.
K Stratenej nádeji asi len toľko, že Losing Hope som prečítala už dávnejšie v angličtine, tak dúfam, že to náš slovenský preklad nedokafral a k obálke...
Som na také tmavšie strniskovo-bradaté typy, ale tento chlap mi je nesympatický.
Mrzí ma to sexy obálkový chlap, ale keď sa povie Dean Holder, tak už vidím len Griffina Petersona.
Ty za to nemôžeš.
Chyba je vo mne, nie v tebe. Dúfam, že ostaneme priateľmi.

Tak, a práve som sa rozišla s neznámym chlapom na obálke...

Vyhlasujem, že je čas sa ísť vyvetrať a ísť medzi ľudí.

Zatiaľ sa s vami lúčim, len som sa vám chcela pochváliť, kým zdrhnem von. Majte sa a užite si piatok!
Rea, Luv U! ♥


You Might Also Like

2 komentáre :

  1. Ticho závidím a dúfam, že tie krásky budú čoskoro svietiť aj na mojej poličke. Mne však za skúšky nikto nič nekúpil :/
    Inak, k tomu chlapovi na obálke, nie je špatný, len tú nosno-pernú oblasť má akúsi moc vytiahnutú dopredu a oči trošku zhulené, ale tak, nie každý sa môže porovnávať s Griffinom, všakže. Mali nechať pôvodné obálky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď ani mne. Ja som si ich za skúšky kúpila sama, preto som aj na mizine. :D
      Úplny súhlas, ťažko sa mi zvyká na tie naše obálky, keď som milovala už tie pôvodné. :/ Ale som radšej ticho a teším sa, že aspoň niečo z YA u nás vychádza. :D

      Odstrániť