Bláboly

Home sweet Home!

júla 15, 2014 Rea 0 Comments



AHOJTE!

Hlásim, že som  tábor prežila a som živá a ...
zdravá teda nie som.
Preto aj tá posteľová fotka. Po ceste od doktorky som si bola na pošte vyzdvihnúť túto krásku, a práve ju v posteli študujem a užívam si jej zatiaľ neporušený, voňavý stav (aj cez zapchatý nos).

Ach, neviem prečo som si ju kúpila, keď vážne neznášam ľudí, ktorí si na knihe pokrčia len rožtek. Absolútne netuším, ako sa donútim do zničenia tohto zápisníka, ale sľubujem vám, že vás o mojom pokroku budem informovať.

Btw. Zatiaľ som z môjho Letného zoznamu prečítala len 4 knihy... Dúfam, že si do konca júla túto bilanciu zlepším, len sa neviem rozhodnúť, ktorú knihu teraz začať čítať skôr.

Verím, že vám prázdninové čítanie ide lepšie ako mne.

Vaša choro-umierajúca Rea.

P.S. Lúčim sa s vami s mojimi obľúbenými Šniclami. Sú taký môj "zdvihák nálady" a konkrétne pri tejto pesničke mám chuť s rozpustenými vlasmi bosá tancovať po lese, tak hádam poteší aj vás. ;)

You Might Also Like

0 komentárov :