Bláboly

Prvý darček je doma.

júla 02, 2014 Rea 0 Comments


Ahojte!

Akurát, keď som prišla domov z Topfestu a konečne sa presťahovala do nového bytu, tak mi prišla domov knižka, ktorú som si kúpila za skúšku. Jop, obdarúvam samú seba a vôbec mi to nie je trápne. = D

Ako môžete vidieť je to Ranč na Červenom vrchu od Jamie Mcguireovej (v originály Red Hill - neviem prečo nenechali prvotný názov Červený vrch... ale tak čo už, teraz to znie ako western kniha).
Úprimne, ale netuším o čom kniha je. Len to, že by tam mali byť zombíci?
Neviem. Zásadne nečítam anotácie... vždy sa bojím, že tam bude nejaký spojler a pokazí mi tak celkový zážitok.

Strašne sa na ňu teším a som mrte zvedavá, čo autorka Krásnej Katastrofy zase vymyslela.
Posledný oznam: Pokúsim sa ešte tento týždeň, kým odídem do tábora napísať článok To Najlepšie za Mesiac Jún.... no nič nesľubujem, lebo sa stále nedokážem na nič sústrediť. Myslím len na Jaredové modré oči a priblblo sa usmievam.
Preto sa aj s vami rozlúčim novou pesničkou od 30STM.


Prajem všetkým krásny deň a veľa čítania! 


You Might Also Like

0 komentárov :