Bláboly

Neskoro ako vždy...

januára 06, 2015 Rea 0 Comments

veď predsa nie nadarmo mi doma hovoria, že budem meškať aj na vlastný pohreb. :D
Tak teda o 6 dní neskôr vám prajem všetko dobré do nového roka!!!!
Hádam ste Silvester v zdraví prežili, pretože ja som bola na 5 dňovej chate so 4 bláznivými chalanmi a ešte šialenejšími babami, no a istú chvíľu som si myslela, že sa domov ani celá nevrátim. :D
A teraz, čo vám mám popriať do toho nového roka?
- nech máte vždy po ruke dobrú knihu
- a keď už budete mať tú dobrú knihu, nech si na ňu nájdete aj čas (pretože sama dobre viem, že je ho vážne málo :( ach, ten skutočný život s jeho povinnosťami...)
- nech vám blízki kupujú namiesto ponožiek, pyžama, oblečenia a papúč radšej knihy !!! no veď kto potrebuje nejaké nohavice, keď môže pod pazuchou niesť knihu? :D
- aby ste prečítali všetky vaše nedočítané knihy, novo-nakúpené knihy a staré knihy, ktoré vám už roky stoja na poličke a smutne na vás pozerajú
- aby ste si (samozrejme) vždy našli miesto pre nové knihy
- a nakoniec, aby vám čo najviac kníh zmenilo život! Lebo to je ten dôvod prečo čítame, či nie? Chceme, aby kniha otriasla naším životom, našimi zásadami, názormi... chceme, aby nás formovala, menila, aby sme si z nej niečo zobrali a niečo nové sa naučili.
Preto končím toto novoročné prianie slovami: "Čítajte! Čítajte! Čítajte!"

Chcela by som sa vám ešte poďakovať, za každý jeden komentár, ktorý ste mi minulý rok napísali. Vážne netušíte, ako ma vždy potešili, a ako som sa potom celý deň usmievala jak blbec. ♥ :)))

V tomto depresívnom-skúškovom období sa s vami lúčim funky pesničkou, pri ktorej jednoducho neobsedíte a budete chcieť tancovať.
Vaša Rea, ale po prvýkrát "vaša" v roku 2015. :D


You Might Also Like

0 komentárov :