Bláboly ,

Hlboký nádych, ale aj tak vám to nepomôže...

decembra 07, 2016 Rea 3 Comments


 
pretože ďalšia kniha Colleen Hoover bude sfilmovaná!!!
Okej, viem, že to už viete, ale Colleen Hoover je moja naj-naj-naj-naj spisovateľka, dokonca niečo ako moje vnútorné zviera (neviem veľmi, čo to znamená, ale všetky celebrity toto prirovnanie používajú a znie to "kúlovo" :D) a jeden taký záchvat som už prežívala, keď som vám oznamovala, že do kín zavíta Ugly love s Nickom Batemanom a teraz sa k nej pridala aj knižka Confess! 

Auburn Reed má už svoj život naplánovaný a všetky ciele v dohľade, preto si nemôže dovoliť žiadne chyby. Ale keď vkročí do Dallas art štúdia, kvôli voľnej pracovnej pozícií, nečaká, že tam nájde tajomného umelca Owena Gentryho, ku ktorému pocíti silnú príťažlivosť.
Prvýkrát sa Auburn rozhodne zariskovať a prenechá kontrolu svojmu srdcu, lenže príde nato, že Owen má veľké tajomstvá. Teraz hrozí, že jeho minulosť zničí všetko, čo je pre Auburn dôležité a jediným riešením, ako získať jej starý život naspäť. je vzdať sa Owena.
Posledná vec, ktorú Owen však chce, je stratiť Auburn, ale nedokáže ju presvedčiť, že pravda je niekedy rovnako subjektívna ako umenie. Všetko, čo musí spraviť pre záchranu ich vzťahu je priznať sa. No v tomto prípade by priznanie mohlo byť oveľa ničivejšie ako samotný hriech...

To, prečo by ste si mali knihu prečítať som vám vysvetlila TU, ak ste tak ešte neurobili, určite to zmeňte, pretože Colleen so svojím dokonalým štýlom geniálne spracovala jeden z najlepších nápadov, aké som kedy v NA knihe videla aj čítala!
Napriek tomu, že o Ugly Love ostalo nejako ticho a už vyše roka čakáme na odhalenie toho, ktorá herečka bude hrať Tate, našťastie, pri Confess na mená hlavných hercov vôbec nemusíme dlho čakať!
Dievčatá, držte si klobúky, teda gaťky, pretože nášho tajomného umelca Owena nebude hrať nikto iný ako...

Ryan Cooper - @mrryancooper

Ryana môžete poznať zo seriálu Eye Candy, ktorý dávali na MTV, ak ste ho náhodou nevideli, pozrite si ho, aj keď ho po prvej sérii nepochopiteľne zrušili, naozaj to bol jeden z tých vydarenejších kúskov, čo MTV dávalo a hlavne si nezabudnite pozrieť Ryanov instagram. :D :D

Katie Leclerc - @katieleclerc

Katie Leclerc sa nám predstaví v role hlavnej hrdinky Auburn Reed. Môžno si ju ešte pamätáte zo seriálu The Big Bang Theory, kde si zahrala menšiu postavu ako priateľka Raja alebo zo seriálu Switched at Birth, kde hrá jednu z hlavných postáv. 

Už nech mi len sflimujú Slammed a Maybe Someday a môžem v pokoji umrieť, teda až potom ako si to pozriem. :D Teraz si len držme palce, aby sa Confess nezaseklo na mŕtvom bode ako Ugly Love, teda pardon Ugly Love podľa posledných informácii vyjde 7.11 2018! Akože are you kidding me?

PS. Ste radi, že Confess bude seriál a nie film? Najdôležitejšie nakoniec, čo hovoríte na herecké obsadenie?! 
Ja som celkom spokojná, podľa mňa budú pekný párik... :D 
Vaša nedočkavá Rea!

You Might Also Like

3 komentáre :

  1. To čo je?! V roku 2018?! Ehm, pardon, skoro v roku 2019? Dovtedy si sama natočím vlastný film!
    Ale inak super správa, že aj z tohto bude film, hádam sa pohne jeho natáčanie vpred rýchlejšie ako Ugly love :D Ale na Ugly love sa aj tak teším viac. Kokoooos, neverím, že tak dlho budeme ešte čakať. To je hrozné.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Inak super brutálna fotka! Tuším som ju ešte nevidela. :D Nemáš nejakú inú stránku?

      Odstrániť
  2. Ja som sa tiež nad tým pohoršovala, ako trailer filmu nám ukázali a film až o 2 roky?! WTF?!
    No z Confess by mal byť 6-dielny seriál, zatiaľ, Colleen už aj fotky z nakrúcania hodila, tak hádam Confess uvidíme skôr. :-D A detto, tiež sa na Ugly Love teším viac, vôbec to nesúvisí s Nickom, vôbeeeeec. :-D
    ĎAKUJEM! :-) a áno, trošku som pomenila dizajn...

    OdpovedaťOdstrániť