Súťaž

Súťaž o vami vybratú knihu sa blíži ku koncu!

apríla 19, 2015 Rea 0 Comments

Áno, ja viem, neuveriteľné! :D
Konečne sme skončili so všetkými anketami.
Konečne ste si vybrali aj súťažnú knihu.
No vybrali ako vybrali. :D  Štyri knihami mali rovnaký počet hlasov a keďže som už nechcela robiť ďalšiu anketu, rozhodla som nakoniec za vás. Mojím kritériom bolo hodnotenie na Goodreads.
Ozaj, keby vás to zaujímalo, boli to knihy: We Were Liars; Love Letters to the Dead; Aristotle and Dante Discover the Secrets of the Universe; Me earl and the dying girl.
Myslím, že už aj tušíte, že najvyššie hodnotenie mala kniha Aristotle and Dante Discover the Secrets of the Universe.

A keď už máme súťažnú knihu, konečne je čas na poslednú časť:
VYPLNIŤ FORMULÁR!
Na vyplnenie tam máte 5 políčok a za každú odpoveď môžete získať 1 bod... bla, bla, bla... čím viac bodov získate, tým väčšia šanca na výhru. Veď viete ako to chodí.
Formulár máte možnosť vyplniť do konca apríla a 1.mája by som vám chcela vyhlásiť víťaza.
Pôvodne som to chcela sprístupniť iba pre Slovákov, ale nakoniec som sa rozhodla, že ak sa zapojí veľa ľudí z Českej republiky, som ochotná knihu poslať aj tam. Takže viac menej, všetko závisí od vás. ;)

FORMULÁR NÁJDETE TU.

Zhrnutie:
- vyplniť formulár do konca apríla
- držať si palce!

Lúči sa s Vami Rea. :)

You Might Also Like

0 komentárov :