Bláboly ,

Malý tip pre knihomoľov, ktorí nemajú čas...

októbra 24, 2016 Rea 6 Comments

to hovorím hlavne o sebe. :D Jop, Rea konečne povstala z popola ako fénix, zobudila sa zo zimného spánku, vstala z mŕtvych, opäť nastúpila do hry...
okej, už mi došli prirovnania, vďakabohu, ja viem, ja viem. Občas som otravná. :D
Aaaale, stretli sme sa tu preto, lebo pravdepodobne máte rovnako zlé organizačné schopnosti času ako ja alebo ste jednoducho vyťažení, alebo nemáte čas sadnúť si na zadok a konečne dočítať knihu!
Rada by som vám predstavila aplikáciu, ktorá ma držala nad vodou (a doteraz ma nad tou vodou drží) počas celého leta. Episode!!! 
Presnejšie - Episode feat. Mean Girls - je domovom interaktívnych, vizuálnych príbehov, v ktorých si cestu, akou sa bude príbeh uberať a dosť často aj výzor vašich hlaných hrdinov, vyberáte vy!


Len si predstavte, že by ste si mohli vybrať koniec knihy podľa seba alebo by ste mohli rozhodnúť, s ktorým hlavných hrdinom má vaša protagonistka skončiť, alebo by ste mohli odhaliť vraha, vďaka tomu, že budete klásť tie správne otázky... Všetko so všetkým súvisí, a to, aké odpovede si vyberiete, rozhodne možno aj o celom priebehu príbehu. Myslite na to, že "s veľkou mocou prichádza veľká zodpovednosť." (ehm, áno, citovala som Spidermana:D)

Na ľavej strane (potom, ako kliknete na HOME) vám vyskočí biela lišta s viacerými možnosťami, pokiaľ neviete, čo chcete, odporúčam výber hviezdičky aka FEATURED. Tam sa nachádzajú tie najpopulárnejšie príbehy, niečo ako bestselleri medzi knihami alebo 5* hodnotenia na goodreads. V druhom prípade, ak viete, na aký žáner máte náladu odporúčam knižku aka GENRES. Na výber máte romantiku, drámu, fantasy, mystery a komédiu, taktiež sú zvlášť príbehy o Demi Lovato a Mean Girls.
Pre tých kreatívnejších, čítaj budúcich spisovateľov :D, je tam možnosť vytvorenia si vlastného interaktívneho príbehu v CREATE. Osobne som sa k tejto možnosti ešte nedostala, ale rozhodne to je niečo, nad čím do budúcna uvažujem. Veď kto už by si nechcel vytvoriť príbeh, ktorý by si následne mohol pozrieť ako malý film?! :D
Keď si už vyberiete, čo si chcete pozrieť/prečítať, za každú epizódu musíte zaplatiť lístkom akoby ste išli do kina (nachádzajú sa v pravom hornom rohu). Začínate na 4 lístkoch, ak si ich miniete, musíte čakať štyri hodiny, kým sa vám načítajú ďalšie 4 lístky alebo si môžete zaplatiť vašimi normálnymi peniazmi určitý počet lístkov... ehm, ale buďme realisti. :D Veľkou výhodou a novinkou teraz je, že bývajú rôzne SPECIAL CHALLENGE, v ktorých, ak do 15 hodín prečítate 5 epizód, dostanete ďalší bonusový lístok zadarmo!
Upozornenie: Aplikácia je zatiaľ celá v angličtine, čo v preklade znamená, že aj príbehy, ale nebojte sa, angličtina je na veľmi nízkej úrovni, keďže tie príbehy dosť často píšu aj ľudia, ktorí nepochádzajú z anglicky hovoriacich krajín. Nielenže si prečítate zaujímavý príbeh, ale zároveň si precvičíte aj vašu angličtinu.
Ja osobne odporúčam Sundosia (fantasy) a Rivals (romantika). To boli pre mňa také najzaujímavejšie príbehy, ktoré som aj stihla prečítať celé + momenálne som závislá na Catfish (mystery/romantika) a Opposite Attract (romantika/drama), ale tie ešte nie sú dokončené.
Každopádne, dúfam, že som "vám-vyťažencom" aspoň trochu pomohla a vy, čo už "got-your-shit-together" a všetko stíhate, ste sa dozvedeli niečo nové. :)
Ou, a nie, nikto ma za túto reklamu neplatí... bohužiaľ. :´( :D :D 


Aplikáciu si môžete stiahnuť TU.

PS. Ak sa vrhnete na vytvorenie si vášho vlastného interaktívneho príbehu, určite mi potom napíšte, ako sa volá, nech si to budem môcť prečítať. ;)

Na rozlúčku Green Day, leeeeebo sa už ladím na január do Prahy. Pomaličky si plním detské sny, najskôr ACDC, teraz Green Day, a potom vydám knihu. :D :D Veď nie nadarmo sa hovorí "dream big or go home"... alebo tak nejak. :D

Majte sa, Vaša Rea!

You Might Also Like

6 komentárov :

  1. Na Episode som závisláčila aj ja :D Sundosia a Rivals boli zo začiatku moje obľúbené, Mean girls boli tiež v pohode, ale po čase ma ten príbeh prestal baviť...Potom som som nejako dopracovala k hororom a tie zvukové efekty často boli mojou nočnou morou :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ou, horory som ešte neskúšala... a po tomto ani neviem či chcem. :D :D A aj si skúšala niečo sama tvoriť? :D

      Odstrániť
  2. Myslím, že som to minule videla, keď som prechádzala Google Play a myslím, že som si to aj uložila medzi zaujímavé aplikácie, ale ešte som tomu nedala šancu, no vyzerá to byť sranda :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moje najnovšie zdroje mi prezradili, že už závisláčiš, takže môj diabolský plán mi vyšiel.:D muhaha! :D

      Odstrániť
  3. No ja som o tomto v živote nepočula, ale vyzerá to zaujímavo. Pamätám si, že na nejakej slovenskej stránke sa raz zvykli písať príbehy na tento štýl. Akože koniec kapitoly a predtým, ako autorka napísala ďalšiu, hodila na web anketu, kde si ľudia mohli vybrať so štyroch možností, ako chcú, aby to pokračovalo.
    No dlho to nevydržalo (alebo som tam zabudla chodiť? Už ani neviem)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak som rada, že si sa aspoň niečo nové dozvedela! :D Ja som zase nevedela, že taká stránka u nás vôbec fungovala, teda možno ešte funguje... :D

      Odstrániť