Čítanie 2016 ,

Možno to už viete, ale ja som nevedela...

októbra 31, 2016 Rea 0 Comments


že The Girl with All the Gifts od M.R. Careyho bude v kinách!
Vo WANT-TO-READ to už mám 2 roky, takže mám aspoň motiváciu sa do toho dokopať, lebo ten trailer vyzerá mega-špica-super-akčno-prepracovane!

Anotácia

Melanie je veľmi zvláštne dievča. Doktor Caldwell jej hovorí "náš malý génius." Každé ráno, Melanie čaká vo svojej cele, aby ju odviedli do triedy. Keď po ňu prídu, seržant Parks vždy na ňu namieri zbraň, zatiaľ čo zvyšní dvaja vojaci ju s popruhmi priviažu k vozíku. Myslí si, že ju nemajú rady, a tak žartuje, že nehryzie, lenže oni sa tom vtipe nesmejú.
Melanie miluje školu. Rada sa učí písať, počítať a taktiež sa rada učí o svete mimo triedy a cely. Svojej obľúbenej pani učiteľke rozpráva o všetkých veciach, ktoré chce urobiť, keď vyrastie. Melanie ale nechápe, prečo pritom slečna Justineauová vyzerá vždy tak smutne.
The Girl with All the Gifts je skvelý thriller, ideálny pre fanúšikov Stephena Kinga, Justina Cronina, a Neila Gaimana.

Myslím, že kvôli poslednej vete som si tu knihu aj pridala do zoznamu. Všetkých troch autorov mám veľmi rada... teraz ale prichádza dilema, prečítať si knihu pred filmom alebo počkať na film???

Ou, a dobrá správa pre tých, ktorí bojujú s anglickým jazykom, knižka vyšla u našich susedoch pod názvom Všemi dary obdarovaná! Bohužiaľ, zatiaľ neviem nič o tom, že by sa chystal aj preklad do slovenčiny (ehm, nečakané :D).



Taký detský Walking Dead,či?
Lúči sa, Rea!
(musí sa ísť učiť na písomku, fingers crossed :D)

You Might Also Like

0 komentárov :